bi iki yıl önce nirvanayla yapılmış röportajların olduğu bi kitap okumuştum. gerekçesi bu. nasıl bi grup olduğunu; kurt cobainin nasıl bir insan; nasıl bir ''müzik adamı'' olduğunu daha doğrusu olmadığını anladım. o kitaptan hatırladığım cobainin bi sözü vardı; müzik benim için bilmemneden sonra gelir; yani müziğe değer vermediğini gösteren şeyler söylemişti. bu yeter benim nefret etmem için.
ama bunu anlamam için o kitabı okumama gerek yok. yaptığında hiçbir müzik değeri yok bence; müzik olması amacıyla yapılmamış şarkılar. buna da bi açıklama beklemeyin; his bu; böyle hissediyorum, bunun da açıklaması mı olur?