Tabi alışmıssın yapmacık davranışlarla kendilerini hayranarına sevidirmeye çalışan, kendisi gibi omayan sanatçıları dinlemeye.Kurt'en nefret edimesinin tek nedeni onun kendisi gibi olmsıydı.Ne olursa olsun o içinden geldiği gibi davranıyordu.Ona göre senin dinleğin santaçıların sergilediği tavır, sizleri kandırmak enayi yerine koymaktı.Eğer çoğu insan içinden geldiği gibi davransa kimileri tarafından seviilir çoğu kesim tarafından nefre edilir.
"Olmadığım bir insan olup sevililmektense,kendim olup nefret edilmeyi tercih ederim "demiş Kurt Cobain.Eğer oda senin dinlediklerin gibi başka biri olsaydı inan o kitapda okudukların şeyler oldukça farklı yazılar olacaktı.Tabi bu senin görüsündür, istediğin kadar nefret etmeye sonuna kadar hakkında vardır............