Bak sonca Nirvana'ya ne kadar sinir olursan ol hiç mi hiç umrumda değil ,buna kimsenin karışma hakkı yoktur .Git yazdıklarımı bir daha dikkatli bir şekilde oku ozaman anlarsın ne dediğimi .Ben bi b*k bilmeden manasız eleştirenlere özenti dedim.Sonra gelip deme ne saçma bir topic.Topici neden açtığımı öğrenmek içinde tüm yazdıklarımı oku anlarsın.