Bence Nirvana_4ever demek istediği şuydu; eleştiri yapacaksanız yerinde yapın. Gerçekten sinir bozucu birşey sizin çok beğendiğiniz sanatçıya insanların geçerli bir neden göstermeksizin "iğğğrenç" demesi. Eğer amaçsız yapılıyorsa bu eleştiri değil aptallıktır kesinlikle. Amacı olmalı eleştirinin, değil mi sevgili din kardeşlerim?