Seni Kendi haline bırakıyorum.Bu 3-4 akorlu hiçbirşey dediğin grup, 3-4 akorlo yeryüznde başka hiç bir grubun başaramdığı şeylere imza attı.Bu kadar kısa süre ömrü oluptda NIRVANA kadar başarılı olan tek bir grup dahi yeryüzünde yoktur.İşte bunu 3-4 akorla başarmakta bir ayrılacalıktır.80'li yıllarda kimsenin yapmaya cesaret edemediği, Soundgarden'ın yapıp sesini Seattle'dan dışarı duyaramadığı Grunge tarzı müziğin adını eğer bugun dünyada milyonlarca insan duymuşa bilki bu nda en büyük pay NIRVANA'nındır.Grungeyi Nirvana yaratmasada Grunge'nin babasıdır.Yeryüzünde Kendi dalında tartışmasız en iyi olan tek gruptur Nirvana.Heavy-metal ve Punk'ı birleştiren Kurt Cobain gelmiş geçmiş en zeki rock yıldızı olup,mükemmel Lyricleri olan inanılmaz eserlere imzasını atmıştır
NIRVANA'ya hiç birşeydir 3-4 akorlu müzik yapan gruptur diyorsun ya, asıl gülünç olan sensin bilmiyorum farkındamısın