ya beyler ben metallica antrax severim ama muzikten anlayan kimse ,
hiçkimse bu gruplar ile nirvana ya da suanki foo fighters ya da stone temple ı kıyaslamaz
yani bu kıyzslamanı mantığı yok bu bir
ikincisi bu ulkede adam kendini oyle bir sartlıyor ki metal dinlemeye adam sadece bikac grup dinliyor ve turkiyede metal muzik yapan grupları bile sevmiyor ( ama herbiri en iyi metal album yapma inancı ile aptal gruplar kurup nirvanadan daha basit sarkılar bile yapamayarak piyasada gitaristim diye geziyor!!! )