Bence Nirvana_4ever demek istediği şuydu; eleştiri yapacaksanız yerinde yapın. Gerçekten sinir bozucu birşey sizin çok beğendiğiniz sanatçıya insanların geçerli bir neden göstermeksizin "iğğğrenç" demesi. Eğer amaçsız yapılıyorsa bu eleştiri değil aptallıktır kesinlikle. Amacı olmalı eleştirinin, değil mi sevgili din kardeşlerim?
İşte budur ya.Beni hele şükür biri anladı.Evet bir neden göstermeden nasıl bir sanaçtıya iğrenç diyebilirsiniz?.Hadi sevmiyorum diyebilirler, bu normaldir, sebepsiz yere bok atıyorlar gruba, bunların çoğuda onların cahilliğinden grup hakkında bilgisi olmayışı ve onları yanlış anlamaları yüzünden.Forumların birinde arkadaşın biri Kurt'a laf atıyordu. I think I'm dumb diyen birisi dinlenirmi diye.İşte bilgisizlik ve ön yargının büyük bir örneği.Bu şarkıda ne demek istediğini anlamamış ve nakarata takılıp kalmış
Yani kısacası, istediğiniz kadar yapıcı eleştiri yapın ama yıkıcı eleştirilerinizinde mantıksal bir açıklaması olsun.