abi adam resmen kavga etmek için topic açmış yaa!!! nirvanaya laf atılmış bi topic'e cevap yaz anlarım ama durduk yere niye NİRVANAYA B.K ATMAYIN LAAAN diye topic açıyon anlamadım, anlayana da helal olsun derim..
hazır cevap yazmışken bence de nirvana hiçbişeydir 3-4 akorlu müzik yapan gruptur..
hadi bakalım ne cevap yazcan merakla bekliyorum. Allah razı olsun ya bol bol güldüm akşam akşam:)