Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • haplo_trm • 17 Şubat 2006 23:18 • #494123
    abi adam resmen kavga etmek için topic açmış yaa!!! nirvanaya laf atılmış bi topic'e cevap yaz anlarım ama durduk yere niye NİRVANAYA B.K ATMAYIN LAAAN diye topic açıyon anlamadım, anlayana da helal olsun derim..

    hazır cevap yazmışken bence de nirvana hiçbişeydir 3-4 akorlu müzik yapan gruptur..

    hadi bakalım ne cevap yazcan merakla bekliyorum. Allah razı olsun ya bol bol güldüm akşam akşam:)
Bu konunun tüm mesajları