Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

john dolmayan nekadar güzel tek pedal kullanan bı abımızdı çift cross?

  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 00:48 • #494290
    eskı rtm lerı daha guzel hatta mukemmel di çift cross da harbı bokunu çıkardı hemen her şarkısında twın var ve normal davulculardan bı farkı kalmadı bence ha bu arada ben s.o.a.d sevmem ama bence larstan sonra dunyanın en ıyı davulcusu john
Bu konunun tüm mesajları