Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

john dolmayan nekadar güzel tek pedal kullanan bı abımızdı çift cross?

  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 00:48 • #494290
    eskı rtm lerı daha guzel hatta mukemmel di çift cross da harbı bokunu çıkardı hemen her şarkısında twın var ve normal davulculardan bı farkı kalmadı bence ha bu arada ben s.o.a.d sevmem ama bence larstan sonra dunyanın en ıyı davulcusu john
  • Patrin • 21 Şubat 2006 00:55 • #494292
    Lars dunyanin en iyi davulcusumuki ?
  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 01:03 • #494294
    sence ıyı davul çalmak ne demek hayvan gıbı twin e vurmak mı çunkü lars ı sevmıyosan twın veya çıft cross kullanan bı davulcuyu beğenıosun onuda twınden çıkardıı o ses yuzunden yanlışmıyım
  • Patrin • 21 Şubat 2006 01:08 • #494295
    Kismen dogru ... ama Metallica nin cogu sarkisinda aksak twin gorulur yani... ben twini o kadar cok sevmem ... mesela lars i BBking in davulcusuyla bir tutabilirmisin?
  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 01:14 • #494296
    ya bak o davulcu lars ın yaptığını yapamaz larsta o davulcunun tarzları ayrı çunku lars kendı tarzında en ıyısı dıyebılırım bu daha doğru oldumu?
  • Patrin • 21 Şubat 2006 01:19 • #494298
    Ama sunu unutmaki jazz calan her tarz muzigi calar bence... Lars a laf etmiyorum bu zamana kadar bayagi sarkiya davul yazmis hepsinede cok guzel yazmis...ama bence dunyanin en iyi davulcusuda digil ...