eskı rtm lerı daha guzel hatta mukemmel di çift cross da harbı bokunu çıkardı hemen her şarkısında twın var ve normal davulculardan bı farkı kalmadı bence ha bu arada ben s.o.a.d sevmem ama bence larstan sonra dunyanın en ıyı davulcusu john
sence ıyı davul çalmak ne demek hayvan gıbı twin e vurmak mı çunkü lars ı sevmıyosan twın veya çıft cross kullanan bı davulcuyu beğenıosun onuda twınden çıkardıı o ses yuzunden yanlışmıyım
Kismen dogru ... ama Metallica nin cogu sarkisinda aksak twin gorulur yani... ben twini o kadar cok sevmem ... mesela lars i BBking in davulcusuyla bir tutabilirmisin?
Ama sunu unutmaki jazz calan her tarz muzigi calar bence... Lars a laf etmiyorum bu zamana kadar bayagi sarkiya davul yazmis hepsinede cok guzel yazmis...ama bence dunyanin en iyi davulcusuda digil ...