Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

john dolmayan nekadar güzel tek pedal kullanan bı abımızdı çift cross?

  • davidsylveria • 21 Şubat 2006 01:03 • #494294
    sence ıyı davul çalmak ne demek hayvan gıbı twin e vurmak mı çunkü lars ı sevmıyosan twın veya çıft cross kullanan bı davulcuyu beğenıosun onuda twınden çıkardıı o ses yuzunden yanlışmıyım
Bu konunun tüm mesajları