Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

john dolmayan nekadar güzel tek pedal kullanan bı abımızdı çift cross?

  • Patrin • 21 Şubat 2006 01:19 • #494298
    Ama sunu unutmaki jazz calan her tarz muzigi calar bence... Lars a laf etmiyorum bu zamana kadar bayagi sarkiya davul yazmis hepsinede cok guzel yazmis...ama bence dunyanin en iyi davulcusuda digil ...
Bu konunun tüm mesajları