insanın kendine yakışan da siyahtır; bi de piyirsinktir. ben de geçen gün oniki parmak bağırsağıma piyirsink yaptırdım babam evden kovdu. üstümde de pembe tişörtüm; hasss.. dedim iyi mi ulan ne güzel evden kovulduk freedom falan ama bu tişörtle çıkıp nere gitçen olmaz dedim baba aç kapıyı bi tişörtümü değişim gitçem falan sonra dedi hadi gel affettim ya ben affet demedim ki.