Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • bobdylan • 7 Mart 2006 18:24 • #494982
    beethowen abimizin 9.semphonysi iyi geliyor bana.bütünleşmiş bir sürü RUH.çellolar kemanlar...ve garip ama pişmaniye bulursam oturur yerim ımmm o güzel tattt...
Bu konunun tüm mesajları