Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • death_glory • 7 Mart 2006 00:08 • #494957
    sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....


    şarkı olarak mı?

    sinirlenirsem oturup müzik dinlemem. neden sinirlendiğimi düşünür ve sinirlendiğim şeyi ortadan kaldırmak için harekete geçerim.

    beceremezsem kendi zırlamalarımı dinlerim. ama tatmin etmez, tahrik eder.
  • bobdylan • 7 Mart 2006 18:24 • #494982
    beethowen abimizin 9.semphonysi iyi geliyor bana.bütünleşmiş bir sürü RUH.çellolar kemanlar...ve garip ama pişmaniye bulursam oturur yerim ımmm o güzel tattt...
  • REaDinGMyeYEs • 7 Mart 2006 23:08 • #494996
    zuahahahahahaa...

    koptum bea..

    <Mc Meltem>
  • REaDinGMyeYEs • 7 Mart 2006 23:09 • #494997
    zuahahahahaha..

    koptum bea

    <Mc Meltem>
  • bobdylan • 8 Mart 2006 21:22 • #495025
    kopmanı gerektirecek ne var ki
  • hesil • 8 Mart 2006 21:51 • #495028
    çikolatalı saray helvası olacak aslında ne yenir be:D
  • ASPRYN • 15 Mart 2006 00:07 • #495351
    rainbow - man on the silver mountain
  • lotrkhan • 14 Nisan 2006 16:39 • #496887
    Crawling in my skin dinnerim ben...
    yastık alır ıssırır var gücümle bağırırım ya da ellerime acımayacak kadar sinirliysem duvarlarla box yaparım kapı tekmelerım masanın ustunu yere bosaltırım (en zevklısı) ama toplaması zor oluyor :D
  • localistik • 14 Nisan 2006 17:16 • #496898
    dont stay derim ben.tam çıldırtıcı bi müziği var
  • karabasann88 • 14 Nisan 2006 17:23 • #496900
    children of bodom