Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:09 • #497356
    bencede slayer olabilir ama ben opethden black rose immortalı öneririm şarkı bitince herşey bitiyo eee malum 20 dk
  • Necrophilliac • 22 Nisan 2006 20:49 • #497366
    Vivaldi - 4 Mevsim, bak bu da bi renk, bunu da dene.. 3-5-6. şarkılar süper..
  • eternal_silent • 23 Nisan 2006 03:59 • #497404
    sinir anında daha da delirmek yerine sakinleştiren bişiler dinlemeyi tercih ederim...çok kızmışken orphaned landle sakinleştiğim de görülmüştür :) sinir üzüntüye çevirebilir daha doom dinlenirse..derin derin nefes alıp haggard dinlemek stratovarius loreena mckennit dinlemek no one there dinlemek iyi gelebilir..daha fazla gaza gelmeye çalışmak sinirleri yıpratır değmez...ama saldıysam da çayıra amon amarth hate eternal lord belial ıced earth falan da iyi gelmektedir :)
  • oqz • 23 Nisan 2006 11:18 • #497429
    Vivaldi - 4 Mevsim, bak bu da bi renk, bunu da dene.. 3-5-6. şarkılar süper..


    katılıyorum..

    hmmm..sinir anında dinlediğim şeyler o ana göre değişebiliyor..özel şarkılar diyim ben size :D
  • mental patient • 28 Nisan 2006 21:37 • #497782
    evanescence iyi geliyo bana müzikleri amy lee nin sesi falan ne biliyim sakinleştirici bi etkisi var galiba ama bilmiyorum tabi benim üzerimde etkisi öyle...
  • localistik • 1 Mayıs 2006 12:58 • #497959
    surfacing silpknot derim
  • likablegirl • 1 Mayıs 2006 19:59 • #497988
    :D normalde alakam yoktur altta yazacağım grupla ama sinir anı işte .. :D

    Korn - Did My Time
  • burton_ • 1 Mayıs 2006 20:41 • #497989
    Katatonia - My Twin tabi ki..
  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:32 • #498086
    sna katılıyorum bnde parçlamak falan isterim ama en iyisi kulağına mp3ün takıp duman dinleyerek gezinmek üstünüze bişey almayı unutmayın şahsen bi tişörtle çıkınca dondum akşam:S:S
  • tearful days • 11 Mayıs 2006 09:53 • #498479
    opeth ve bloodbath dinlerim genelde sinirli olduğum zamanlar, pek sinirlenmem ama olsun, in flames le nightraGE de olabilir.