-
bencede slayer olabilir ama ben opethden black rose immortalı öneririm şarkı bitince herşey bitiyo eee malum 20 dk
-
Vivaldi - 4 Mevsim, bak bu da bi renk, bunu da dene.. 3-5-6. şarkılar süper..
-
sinir anında daha da delirmek yerine sakinleştiren bişiler dinlemeyi tercih ederim...çok kızmışken orphaned landle sakinleştiğim de görülmüştür :) sinir üzüntüye çevirebilir daha doom dinlenirse..derin derin nefes alıp haggard dinlemek stratovarius loreena mckennit dinlemek no one there dinlemek iyi gelebilir..daha fazla gaza gelmeye çalışmak sinirleri yıpratır değmez...ama saldıysam da çayıra amon amarth hate eternal lord belial ıced earth falan da iyi gelmektedir :)
-
Vivaldi - 4 Mevsim, bak bu da bi renk, bunu da dene.. 3-5-6. şarkılar süper..
katılıyorum..
hmmm..sinir anında dinlediğim şeyler o ana göre değişebiliyor..özel şarkılar diyim ben size :D
-
evanescence iyi geliyo bana müzikleri amy lee nin sesi falan ne biliyim sakinleştirici bi etkisi var galiba ama bilmiyorum tabi benim üzerimde etkisi öyle...
-
surfacing silpknot derim
-
:D normalde alakam yoktur altta yazacağım grupla ama sinir anı işte .. :D
Korn - Did My Time
-
Katatonia - My Twin tabi ki..
-
sna katılıyorum bnde parçlamak falan isterim ama en iyisi kulağına mp3ün takıp duman dinleyerek gezinmek üstünüze bişey almayı unutmayın şahsen bi tişörtle çıkınca dondum akşam:S:S
-
opeth ve bloodbath dinlerim genelde sinirli olduğum zamanlar, pek sinirlenmem ama olsun, in flames le nightraGE de olabilir.