Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • temperamental • 11 Mayıs 2006 12:43 • #498487
    judas testament falan dinlerim

    painkiller arkasından down for life parçalar dinlerim birde altımda araba varsa pedalla döşemeyi (sevenleri) birbirinden ayırmamaya çalışırım 30 dk sonra bişiim kalmaz yatışırım emprium dinlerim
  • nalan81 • 11 Mayıs 2006 13:01 • #498493
    tabi ki ŞEBNEM FERAH kulaklıkları takar seside sonuna kadar açarım.
    sinir minir kalmaz
  • gokhanator • 11 Mayıs 2006 13:06 • #498494
    Radiohead-Paranoid Android
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 13:06 • #502643
    Ben sinirli olduğum bir anda Marduk,Mayhem,Emperor,Dimmu Borgir,Arch Enemy,Katakysm,Hypocrisy,Dissection filan dinleyip bir şeyleri kırıp,dişimi sıkıp,kum torbasına tekmeler savurup,küfrederim.
  • metalwrath • 1 Temmuz 2006 00:28 • #502740
    kafam uyuşana kadar kafa sallarım dimmu borgir-burn in hell eşliğinde sonra bir baş ağrısı başlar yatar uyurum sinirim de geçer o arada hiç öyle bişeylere zarar verme bir taraflarımı sıkma gibi alışkanlığım yoktur:))
  • changes • 1 Temmuz 2006 00:30 • #502742
    soulfly - prophecy iyi geliyo :)
  • hells bells • 10 Temmuz 2006 13:51 • #503958
    ilk önce masamı hırpalamaya başlarım (ki sinirim büyük ihtimalle bi oyun yüzünden olur)çıkarım oyundan duvarı döverken arka fondan cradle of filth_black metal parçasını veririm oda kesmesse tek yumrukda klavye ve mouse u havalandırırım hiç kesmesse dışarı çıkar biriyle kavga ederim
  • the_TW_named • 10 Temmuz 2006 13:54 • #503961
    the shortest straw has been pulled for you

    abi sinirliyken

    metallica - the shortest straw

    ya süper bi şarkı tam sinirli anıma göre