-
genelde sinirli olduğum anlarda yastık yumruklarım ama illa bişey dinleyeceksem Kitaro - Zen Buddhist Flute olur bu..hakkaten sakinleştiriyo insanı..pamuk gibi oluyosun..
-
pamuk gibi:D
-
Sinirliysem bi konuda yetersizim demektir.Kötü bir olay oluyordur ve ben bunun önüne geçemiyorumdur.Yani elimden hiçbir şey gelmiyorsa Black metal - Yabancı ne olursa(Genelde Burzum-Marduk türü elimin altında her şarkısı "şarkı" olan gruplar)
-
children of bodom iyi gider, gazdır, o anki duygularınızı körükler, hele bi'de çalarken sizde çalmaya başlarsanız nefretin doruklarında süzülürsünüz...
-
megadeth - angry again,scorpion,this was my life,good mourning-black friday....vs
-
annemi dinlemeyi tercih ederim :D
<Mc Meltem>
-
RAMŞITAYN du hast dinlerim :)
-
anemi "tak":)..kulak memesi kıvamına getiriyor..:))
-
sinirlenemiyorum aslında bazen dinlerken sinire yaklaşıyorum
-
hiyerrapol un dediği dediği çok önemli bence. insan sinir anında bütün kelimelerin anlamını daha hızlı düşünüyor. bir çok sinirin kaynağı olan hikayeyi beyninde ona göre yönlendirip yazıyor.ve seldimenin dediği gibi sinirlenemediğim anlarda bazen dinlerken sinire yaklaştığım çok an oluyor. sanırım müziğin insana yaşattığı duygular.