Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • jubei • 1 Mart 2006 21:56 • #494718
    genelde sinirli olduğum anlarda yastık yumruklarım ama illa bişey dinleyeceksem Kitaro - Zen Buddhist Flute olur bu..hakkaten sakinleştiriyo insanı..pamuk gibi oluyosun..
  • hesil • 2 Mart 2006 17:13 • #494752
    pamuk gibi:D
  • Necrophilliac • 3 Mart 2006 20:20 • #494786
    Sinirliysem bi konuda yetersizim demektir.Kötü bir olay oluyordur ve ben bunun önüne geçemiyorumdur.Yani elimden hiçbir şey gelmiyorsa Black metal - Yabancı ne olursa(Genelde Burzum-Marduk türü elimin altında her şarkısı "şarkı" olan gruplar)
  • Mad_Slayer • 3 Mart 2006 23:59 • #494796
    children of bodom iyi gider, gazdır, o anki duygularınızı körükler, hele bi'de çalarken sizde çalmaya başlarsanız nefretin doruklarında süzülürsünüz...
  • mkcervy • 4 Mart 2006 02:19 • #494806
    megadeth - angry again,scorpion,this was my life,good mourning-black friday....vs
  • REaDinGMyeYEs • 5 Mart 2006 01:46 • #494862
    annemi dinlemeyi tercih ederim :D

    <Mc Meltem>
  • otopshy • 5 Mart 2006 01:58 • #494866
    RAMŞITAYN du hast dinlerim :)
  • WhoKilledBambi • 5 Mart 2006 18:11 • #494885
    anemi "tak":)..kulak memesi kıvamına getiriyor..:))
  • seldime • 5 Mart 2006 20:19 • #494893
    sinirlenemiyorum aslında bazen dinlerken sinire yaklaşıyorum
  • ss • 5 Mart 2006 22:15 • #494901
    hiyerrapol un dediği dediği çok önemli bence. insan sinir anında bütün kelimelerin anlamını daha hızlı düşünüyor. bir çok sinirin kaynağı olan hikayeyi beyninde ona göre yönlendirip yazıyor.ve seldimenin dediği gibi sinirlenemediğim anlarda bazen dinlerken sinire yaklaştığım çok an oluyor. sanırım müziğin insana yaşattığı duygular.