-
nefretin doruklarına ulaştığınız andaki müzik ruhunuz?
-
Tabii ki sakinleştirici birşeyler. Nefret anlarında death metal dinliyorum diyenler genelde aptal, kasıntı gothlar oluyor.
-
hımm...
-
kasıntı değil de sinir kavramının ne olduğunu tam olarak bilmeyen tipler bence...
sorunun cevabına gelirsek pink floyd derim. o sinirle dinlediklerimizin mantık içermesi önemli
-
sanırım herkesin kendini bulduğu parçalar vardır.bende bu kendimi bulduğum parçaları dinlerim.mesela cranberriesin promisesten vazgeçemiyorum nedense.
-
Şarkılar kesmez beni böyle anlarda. Bişeyleri kırıp parçalamak en iyisidir.
-
Bak buna katılıyorum da hui. Hatta birilerini. Neyse birileri de birşeyler yerine geçer zaten =)
-
slayer..
mutlu,üzgün,sinirli,huzurlu,aciz,korkak,aımasız.. her türlü duyguda dinlediğim tek grup =)
GERENE KADAR SLAYER!!!
-
o sinirle dinlediklerimizin mantık içermesi önemli
güzel bi yorum..
-
kankam gibisin desene o da sürekli slayer slayer:D bi gün öldürecem ya onu bu tutkusu yüzünden hade hâyırlısı