Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • hesil • 28 Şubat 2006 23:41 • #494674
    nefretin doruklarına ulaştığınız andaki müzik ruhunuz?
  • dexter_holland • 1 Mart 2006 16:15 • #494700
    Tabii ki sakinleştirici birşeyler. Nefret anlarında death metal dinliyorum diyenler genelde aptal, kasıntı gothlar oluyor.
  • hesil • 1 Mart 2006 19:11 • #494702
    hımm...
  • hiyerrapol • 1 Mart 2006 20:01 • #494705
    kasıntı değil de sinir kavramının ne olduğunu tam olarak bilmeyen tipler bence...

    sorunun cevabına gelirsek pink floyd derim. o sinirle dinlediklerimizin mantık içermesi önemli
  • splesh • 1 Mart 2006 20:32 • #494706
    sanırım herkesin kendini bulduğu parçalar vardır.bende bu kendimi bulduğum parçaları dinlerim.mesela cranberriesin promisesten vazgeçemiyorum nedense.
  • da hui • 1 Mart 2006 21:17 • #494708
    Şarkılar kesmez beni böyle anlarda. Bişeyleri kırıp parçalamak en iyisidir.
  • dexter_holland • 1 Mart 2006 21:21 • #494709
    Bak buna katılıyorum da hui. Hatta birilerini. Neyse birileri de birşeyler yerine geçer zaten =)
  • -TormentoR- • 1 Mart 2006 21:49 • #494712
    slayer..

    mutlu,üzgün,sinirli,huzurlu,aciz,korkak,aımasız.. her türlü duyguda dinlediğim tek grup =)


    GERENE KADAR SLAYER!!!
  • hesil • 1 Mart 2006 21:53 • #494716
    o sinirle dinlediklerimizin mantık içermesi önemli

    güzel bi yorum..
  • hesil • 1 Mart 2006 21:55 • #494717
    kankam gibisin desene o da sürekli slayer slayer:D bi gün öldürecem ya onu bu tutkusu yüzünden hade hâyırlısı