Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sinir anında nefretin doruklarında sizi tatmin edenler.....

  • eternal_silent • 23 Nisan 2006 03:59 • #497404
    sinir anında daha da delirmek yerine sakinleştiren bişiler dinlemeyi tercih ederim...çok kızmışken orphaned landle sakinleştiğim de görülmüştür :) sinir üzüntüye çevirebilir daha doom dinlenirse..derin derin nefes alıp haggard dinlemek stratovarius loreena mckennit dinlemek no one there dinlemek iyi gelebilir..daha fazla gaza gelmeye çalışmak sinirleri yıpratır değmez...ama saldıysam da çayıra amon amarth hate eternal lord belial ıced earth falan da iyi gelmektedir :)
Bu konunun tüm mesajları