Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DuMaN'ın İzmir'e çook gelmesi neden??

  • oyyom • 3 Mart 2006 18:28 • #494780
    Duman bu sene içinde izmire yaklaşık 5 kere gelmiştir.bi kere de izmir kemancı da çıktı.ve 10 martta bir konseri daha var.bu kadar ilgi mi görüyorda geliyor izmire..
Bu konunun tüm mesajları