Duman bu sene içinde izmire yaklaşık 5 kere gelmiştir.bi kere de izmir kemancı da çıktı.ve 10 martta bir konseri daha var.bu kadar ilgi mi görüyorda geliyor izmire..
DuMaN'ı izlemek cidden de güzel.Fakat o kadar çok geldiler ki hala da konserleri aşırı derecede dolmakta.benim tanıdığım kişiler izmirde bu sene konsere gittiklerine rağmen 10 mart'a bilet almışlar ve tekrar gidecekler.garip olan da bu değil mi sizce???