Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DuMaN'ın İzmir'e çook gelmesi neden??

  • oyyom • 3 Mart 2006 18:28 • #494780
    Duman bu sene içinde izmire yaklaşık 5 kere gelmiştir.bi kere de izmir kemancı da çıktı.ve 10 martta bir konseri daha var.bu kadar ilgi mi görüyorda geliyor izmire..
  • da hui • 3 Mart 2006 23:30 • #494793
    Kızları güzel olduğundandır.
  • ibanetze • 4 Mart 2006 09:40 • #494815
    hakket lem ben de buna değinecektim

    ben de ünlü olsam çıkmam izmirden,kim olsa çıkmaz :))
  • oyyom • 4 Mart 2006 23:52 • #494852
    DuMaN'ı izlemek cidden de güzel.Fakat o kadar çok geldiler ki hala da konserleri aşırı derecede dolmakta.benim tanıdığım kişiler izmirde bu sene konsere gittiklerine rağmen 10 mart'a bilet almışlar ve tekrar gidecekler.garip olan da bu değil mi sizce???