DuMaN'ı izlemek cidden de güzel.Fakat o kadar çok geldiler ki hala da konserleri aşırı derecede dolmakta.benim tanıdığım kişiler izmirde bu sene konsere gittiklerine rağmen 10 mart'a bilet almışlar ve tekrar gidecekler.garip olan da bu değil mi sizce???