Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

DuMaN'ın İzmir'e çook gelmesi neden??

  • oyyom • 4 Mart 2006 23:52 • #494852
    DuMaN'ı izlemek cidden de güzel.Fakat o kadar çok geldiler ki hala da konserleri aşırı derecede dolmakta.benim tanıdığım kişiler izmirde bu sene konsere gittiklerine rağmen 10 mart'a bilet almışlar ve tekrar gidecekler.garip olan da bu değil mi sizce???
Bu konunun tüm mesajları