Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • Holy_Bastard • 5 Mart 2006 16:20 • #494879
    Grubun ismi Anemi aslında...Şarkı ile ilgili tek yorum yapacağım , müzik zaten kulağa tanıdık geliyor ,yeni bir şey yok , ama sözler tek kelimeyle aşağılıkça...Terkeden eski sevgiliye sinirlenmiş olmak normal , ondan nefret edilmesi de anlaşılır bir şey , şarkıda söylenilenleri yapmışsa...Ama onlarca kişinin önünde bu duyguları bu şekilde dışarı vurulması rahatsız edici...Acaba o kız ne yapmıştır şarkı yayılınca ve çevresindekiler o kız için yazıldığını anlayınca? Müzikle uğraşan insanlar yapmasın bari böyle şeyler... Bencil olmayın...
Bu konunun tüm mesajları