Grubun ismi Anemi aslında...Şarkı ile ilgili tek yorum yapacağım , müzik zaten kulağa tanıdık geliyor ,yeni bir şey yok , ama sözler tek kelimeyle aşağılıkça...Terkeden eski sevgiliye sinirlenmiş olmak normal , ondan nefret edilmesi de anlaşılır bir şey , şarkıda söylenilenleri yapmışsa...Ama onlarca kişinin önünde bu duyguları bu şekilde dışarı vurulması rahatsız edici...Acaba o kız ne yapmıştır şarkı yayılınca ve çevresindekiler o kız için yazıldığını anlayınca? Müzikle uğraşan insanlar yapmasın bari böyle şeyler... Bencil olmayın...