Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • otopshy • 5 Mart 2006 01:52 • #494863
    fazla söze gerek yok hangi şarkı oldugunu anlamışsınızdır ipucu vereyim ta a.q desem yeterli olur herhalde :)
  • Nem • 5 Mart 2006 16:19 • #494878
    Oldukça zavallı buluyorum. Küfürün bu kadar ayyuka çıkarılıp meşrulaştırılmasına (bir yandan da ayağa düşürülmesine) özellikle de müzikte kullanılmasına karşıyım. Küfür önemli bir şey, bu kadar basit, şarkılara malzeme olacak, popülerlik adına kullanılacak bir şey değil bence. Ama nedense insanlar bir şarkıda veya bir filmde küfür duyunca çok hoşlarına gidiyor. Küfürün içeriği, kalitesi veya kullanıldığı yer pek önemli değil, yeter ki birileri küfür etsin. Sadece adi küfürlerle dolu bir film yapıp iyi bir izlenme seviyesi tutturulabilir, veya bu örnekte de olduğu gibi oldukça kalitesiz bir küfürle bir grup popüler olabilir. Bu bence kültür eksikliğini gösteren bir durum. Küfürün de bir adabı vardı bugüne kadar, o da popülariteye kurban gitti..
  • Holy_Bastard • 5 Mart 2006 16:20 • #494879
    Grubun ismi Anemi aslında...Şarkı ile ilgili tek yorum yapacağım , müzik zaten kulağa tanıdık geliyor ,yeni bir şey yok , ama sözler tek kelimeyle aşağılıkça...Terkeden eski sevgiliye sinirlenmiş olmak normal , ondan nefret edilmesi de anlaşılır bir şey , şarkıda söylenilenleri yapmışsa...Ama onlarca kişinin önünde bu duyguları bu şekilde dışarı vurulması rahatsız edici...Acaba o kız ne yapmıştır şarkı yayılınca ve çevresindekiler o kız için yazıldığını anlayınca? Müzikle uğraşan insanlar yapmasın bari böyle şeyler... Bencil olmayın...
  • otopshy • 5 Mart 2006 19:00 • #494887
    Anemi 'in ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

    grubun gercek adı anemi dir bir yazım yanlışı olmuştur.
  • da hui • 5 Mart 2006 19:32 • #494888
    Ya şarkıyı dinlemedim de sözlerini okudum. Ve ben böyle şarkının ta .......
  • TurkishMetal • 6 Mart 2006 00:44 • #494912
    çok komik olmuş bence.şarkı başında kuyruk acısından bahsediyo ama alaycı bi hali var.saadettin teksoy havası var vokalde.şimdiye kadar müzik yapmak için ne kadar çaba harcamışlar bilmiyorum ama yeni tanıyanlar ve benim için kötü bi izlenim.komik duruma düşmüşler.ha sultana ha anemi fark yok yani.
  • TheCanMeButThe • 6 Mart 2006 05:04 • #494915
    şarkıyı tam olarak benimseyip dinleyemiyorum
    sizi üzenin..sizi üzenin..sizi üzenin taaaaa .....
    diyor ya
    bana tuhaf geliyor
    abicim sen niye beni üzenin taa... ....sunki ?
    o yüzden fazla üstüme alınmadan dinliyorum şarkıyı
    bu şarkıyı barda çekmişler sanırım
    o barda ben kızlarla felan olsa idim rahatsızlık duyardım
    ama askerde ya da erkekler hamamında okurlarsa el çırpıp laay laay laaylomm diye eşlik edebilirdim
    küfür hadisesine gelince
    ya bu sitede kızlar bile küfür ediyor. bi ara bu konuda başlıklar dahi vardı burada. kızlara küfür yakışırmı felan diye
    sanki erkekte takım elbise gibi duruyor ya
    hayır
    küfür kimseye yakışmaz
    şarkı hoş olmuş ama o şarkının linkini vermekte bile zorlandım ben burda
    kız arkadaslarımız indirip dinleyecekler diye
    gerçi bir çoğununda çokta klavyesindeydi sanki
  • starfish666 • 6 Mart 2006 06:15 • #494916
    bence parca guzel ve eglenceli o tadı almak için gidip adamları ooze da kafanız guzelken kopmus bi ortamda dinleyin gayet eglenirsiniz ayrıca kufur-kızlar arası bi baglantı kurulmus barda kızlar erkeklerden fazla bagırıyodur bu sarkıyı soylerken gruba bok atılmamalı bence barda gayet iyi eglendiriyolar bu bara gelen insanlardanda belli iki kez gittim dinlemeye ikiside tıklım tıklım dı.soyle diyeyim anemi gripin e on grup oldugu bi gun bu yıl oluyo resmen gripini on grup kıvamına dusurmustur millet o grup için gidiyor bara anlayacagınız kufurlu seylerde guzel olabilir ayrıca nedir bu kafayapısı anlamadım sahsen
  • TheCanMeButThe • 6 Mart 2006 07:55 • #494919
    efendilik diyorlar bu kafa yapısına
  • otopshy • 6 Mart 2006 12:49 • #494925
    Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

    starfish666 acaba aneminin cıktıgı barın adını bılıyor musun?