-
fazla söze gerek yok hangi şarkı oldugunu anlamışsınızdır ipucu vereyim ta a.q desem yeterli olur herhalde :)
-
Oldukça zavallı buluyorum. Küfürün bu kadar ayyuka çıkarılıp meşrulaştırılmasına (bir yandan da ayağa düşürülmesine) özellikle de müzikte kullanılmasına karşıyım. Küfür önemli bir şey, bu kadar basit, şarkılara malzeme olacak, popülerlik adına kullanılacak bir şey değil bence. Ama nedense insanlar bir şarkıda veya bir filmde küfür duyunca çok hoşlarına gidiyor. Küfürün içeriği, kalitesi veya kullanıldığı yer pek önemli değil, yeter ki birileri küfür etsin. Sadece adi küfürlerle dolu bir film yapıp iyi bir izlenme seviyesi tutturulabilir, veya bu örnekte de olduğu gibi oldukça kalitesiz bir küfürle bir grup popüler olabilir. Bu bence kültür eksikliğini gösteren bir durum. Küfürün de bir adabı vardı bugüne kadar, o da popülariteye kurban gitti..
-
Grubun ismi Anemi aslında...Şarkı ile ilgili tek yorum yapacağım , müzik zaten kulağa tanıdık geliyor ,yeni bir şey yok , ama sözler tek kelimeyle aşağılıkça...Terkeden eski sevgiliye sinirlenmiş olmak normal , ondan nefret edilmesi de anlaşılır bir şey , şarkıda söylenilenleri yapmışsa...Ama onlarca kişinin önünde bu duyguları bu şekilde dışarı vurulması rahatsız edici...Acaba o kız ne yapmıştır şarkı yayılınca ve çevresindekiler o kız için yazıldığını anlayınca? Müzikle uğraşan insanlar yapmasın bari böyle şeyler... Bencil olmayın...
-
Anemi 'in ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
grubun gercek adı anemi dir bir yazım yanlışı olmuştur.
-
Ya şarkıyı dinlemedim de sözlerini okudum. Ve ben böyle şarkının ta .......
-
çok komik olmuş bence.şarkı başında kuyruk acısından bahsediyo ama alaycı bi hali var.saadettin teksoy havası var vokalde.şimdiye kadar müzik yapmak için ne kadar çaba harcamışlar bilmiyorum ama yeni tanıyanlar ve benim için kötü bi izlenim.komik duruma düşmüşler.ha sultana ha anemi fark yok yani.
-
şarkıyı tam olarak benimseyip dinleyemiyorum
sizi üzenin..sizi üzenin..sizi üzenin taaaaa .....
diyor ya
bana tuhaf geliyor
abicim sen niye beni üzenin taa... ....sunki ?
o yüzden fazla üstüme alınmadan dinliyorum şarkıyı
bu şarkıyı barda çekmişler sanırım
o barda ben kızlarla felan olsa idim rahatsızlık duyardım
ama askerde ya da erkekler hamamında okurlarsa el çırpıp laay laay laaylomm diye eşlik edebilirdim
küfür hadisesine gelince
ya bu sitede kızlar bile küfür ediyor. bi ara bu konuda başlıklar dahi vardı burada. kızlara küfür yakışırmı felan diye
sanki erkekte takım elbise gibi duruyor ya
hayır
küfür kimseye yakışmaz
şarkı hoş olmuş ama o şarkının linkini vermekte bile zorlandım ben burda
kız arkadaslarımız indirip dinleyecekler diye
gerçi bir çoğununda çokta klavyesindeydi sanki
-
bence parca guzel ve eglenceli o tadı almak için gidip adamları ooze da kafanız guzelken kopmus bi ortamda dinleyin gayet eglenirsiniz ayrıca kufur-kızlar arası bi baglantı kurulmus barda kızlar erkeklerden fazla bagırıyodur bu sarkıyı soylerken gruba bok atılmamalı bence barda gayet iyi eglendiriyolar bu bara gelen insanlardanda belli iki kez gittim dinlemeye ikiside tıklım tıklım dı.soyle diyeyim anemi gripin e on grup oldugu bi gun bu yıl oluyo resmen gripini on grup kıvamına dusurmustur millet o grup için gidiyor bara anlayacagınız kufurlu seylerde guzel olabilir ayrıca nedir bu kafayapısı anlamadım sahsen
-
efendilik diyorlar bu kafa yapısına
-
Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
starfish666 acaba aneminin cıktıgı barın adını bılıyor musun?