Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • TheCanMeButThe • 6 Mart 2006 05:04 • #494915
    şarkıyı tam olarak benimseyip dinleyemiyorum
    sizi üzenin..sizi üzenin..sizi üzenin taaaaa .....
    diyor ya
    bana tuhaf geliyor
    abicim sen niye beni üzenin taa... ....sunki ?
    o yüzden fazla üstüme alınmadan dinliyorum şarkıyı
    bu şarkıyı barda çekmişler sanırım
    o barda ben kızlarla felan olsa idim rahatsızlık duyardım
    ama askerde ya da erkekler hamamında okurlarsa el çırpıp laay laay laaylomm diye eşlik edebilirdim
    küfür hadisesine gelince
    ya bu sitede kızlar bile küfür ediyor. bi ara bu konuda başlıklar dahi vardı burada. kızlara küfür yakışırmı felan diye
    sanki erkekte takım elbise gibi duruyor ya
    hayır
    küfür kimseye yakışmaz
    şarkı hoş olmuş ama o şarkının linkini vermekte bile zorlandım ben burda
    kız arkadaslarımız indirip dinleyecekler diye
    gerçi bir çoğununda çokta klavyesindeydi sanki
Bu konunun tüm mesajları