şarkıyı tam olarak benimseyip dinleyemiyorum
sizi üzenin..sizi üzenin..sizi üzenin taaaaa .....
diyor ya
bana tuhaf geliyor
abicim sen niye beni üzenin taa... ....sunki ?
o yüzden fazla üstüme alınmadan dinliyorum şarkıyı
bu şarkıyı barda çekmişler sanırım
o barda ben kızlarla felan olsa idim rahatsızlık duyardım
ama askerde ya da erkekler hamamında okurlarsa el çırpıp laay laay laaylomm diye eşlik edebilirdim
küfür hadisesine gelince
ya bu sitede kızlar bile küfür ediyor. bi ara bu konuda başlıklar dahi vardı burada. kızlara küfür yakışırmı felan diye
sanki erkekte takım elbise gibi duruyor ya
hayır
küfür kimseye yakışmaz
şarkı hoş olmuş ama o şarkının linkini vermekte bile zorlandım ben burda
kız arkadaslarımız indirip dinleyecekler diye
gerçi bir çoğununda çokta klavyesindeydi sanki