Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • starfish666 • 6 Mart 2006 06:15 • #494916
    bence parca guzel ve eglenceli o tadı almak için gidip adamları ooze da kafanız guzelken kopmus bi ortamda dinleyin gayet eglenirsiniz ayrıca kufur-kızlar arası bi baglantı kurulmus barda kızlar erkeklerden fazla bagırıyodur bu sarkıyı soylerken gruba bok atılmamalı bence barda gayet iyi eglendiriyolar bu bara gelen insanlardanda belli iki kez gittim dinlemeye ikiside tıklım tıklım dı.soyle diyeyim anemi gripin e on grup oldugu bi gun bu yıl oluyo resmen gripini on grup kıvamına dusurmustur millet o grup için gidiyor bara anlayacagınız kufurlu seylerde guzel olabilir ayrıca nedir bu kafayapısı anlamadım sahsen
Bu konunun tüm mesajları