-
sana katılıyorum,küfür olayının bukadar popüler olmaması lazım .
-
Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
izmir bornova da ooze bar
-
Anemi'nin ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
inek şaban seyrederek büyüyen ve küfrü kanıksayan bi jenerasyon küfürlü şarkıyı da top 10'a çıkarır seve seve.
önemli olan rekabetsiz, adam gibi müzik yapan adamları dinlemek.
önce adam olmak lazım tabii...
-
Anemin 'in ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
İşin ilginç tarafı forumlarda biri bişeye karşı çıkınca, karşı çıkılmaması gerekn bir konu olsa bile insanlar derstek verir, konunun yönü o yöne doğru giderdi...
Şimdi gerçekten karşı çıkılması gereken bir konuda NEM güzel bir eleştiri yapmış kimsenin umurunda değil...
Gerçekten kültür meselesi...
Televizyonlar da Galatasaray lı Ergün e Nah yapan adamı 1 saat ekranda tutan, taraftara sinirlenip kolunu bacağını sallayan İlhan Cavcav ın görüntülerini 1 saat ekranda tutan, rakip takımın başkanına küfredilmesini saatlerce ekranlarda tutan, Nazmiyyeaah ın dediği gibi İnek Şaban filimleriyle büyüyen, sinema salonların da en çok gülünen sahnenin küfür sahnelerinin olduğu bir nesilin bu şarkıyı benimsemesi yadırganmamalı...
Ah ulan konuşulcak o kadar çok şey varki...
Neyse...
saygılarımla
pesimist
-
Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
su sıralar bornova ooze da cıkıyolar gecen yıl cuma geceleri istanbul balo stage'te de caldıklarını duydum.geniş ve cok sentez bi cografyada yasıyoruz farklı kulturlerin olması cok normal bu adamları sevende vardır nefret edende ben seviyorum ama herkese saygılar
-
o tadı almak için gidip adamları ooze da kafanız guzelken kopmus bi ortamda dinleyin gayet eglenirsiniz ayrıca kufur-kızlar arası bi baglantı kurulmus barda kızlar erkeklerden fazla bagırıyodur bu sarkıyı soylerken
kısmına kesinlikle katılıyorum arkadasın yorumunda bende anemiyi canlı izledim aynen dedigi gibi gripinden cok onlar ilgi gördü ama bu sadece bahsedilen sarkı yüzünden degil bence.evet sarkının içerigi cok da hos degil ama anlatılmak istenen konu bicok kişinin dert yandıgı bir konu bir de böyle sözlerle birlestirilince oldukca ilgi cekti.
-
ben bu küfüre ve argoya olan karşılığı anlamıyorum....tamam bende kufur iyi bişey demiyorum ama bu kadar da karsı olunmaz..bugun dilbilimciler bile argonun dilin %75ni olusturdugunu soluyolar..hem metallica,s.o.a.d,eminem,50 cent vb. gibi tarz ayrımı yapmadan cogumuzun dinledi gruplar sarkılarını cogunda agır kufurler kullanıyolar biz onları bagıra bagıra sölüyoruzama türk bi grup bole bi şarkı yapınca yerden yere vuruluyor..evet sarkı belki biraz ahlaksız ama bu butun argo kullanılan sarkılar için yapılıyor..lutfen argoya ve kufure destek verelim demiyorum ama bu kadarda karsı cıkılmaz..
-
ama karşı çıklısa da zarar etmez
Metallica iyiki yapmış de hade hep bir ağızdan
fuck youuuu diye bağıralm diyen varmı ?
küfür yaşı çok ama çok aşşağılara indi artık bu ülkede
ben kendimden bilirim
mesela size desemki ben küfür etmeyi askerde öğrendim...
inanırmısınız ?
askere gidene kadar küfür öğrenmemek de hayatımda hiç bir eksiklik yaratmadı
ama şimdi öğrenmiş bulundum
mesela bir aile ortamında ağzınızdan alışkanlık sonucu küfür kaçsa hoş olurmu ?
alışmadık dötde don durmaz derler işin kaba tabiri budur.
çocukların yanında sigara yakmayalım küfür etmeyelim
bu gün tribünde bile küfür ile mücadele var
ancak ülkemizde bir insanla ne kadar samimi olduğunu ifade etmek ona edebildiğin en ağır küfürlü şakalarla ölçülür
öyle saza böyle mızrap derim bende,
böyle ülkeye böyle şarkı
haaaadi hayırlı traşlar
-
Ben olduğu kadar kufurlu sarkı yapılsın diyorum bunun nedenidinlemek istemem ya da hosuma gitmesi değil.
Zaten gusel falan olmuyor ama butun avrupa ulkelerinde ya da amerikada hepimizin dinlediği unlu rock grupları ya da en azından benim hiç sevmediğim rap sanatcı!!!ları
(ki rap muzik ameikanın arabeskidir diğen bir arkadasıma cok sasırmıs ve amerikalı birisinin üstelik rap dinleyen birisinin bunu soylemesine sasırmıstım )
sarkılarında cok kısa bile olsa ya da tek bir yerde kufur edebiliyorlar ve bunun tek sorumluluğu cd lerin üzerine yapıstırılan PARENTAL......LYRİCS stikerı oluyor
bizim ulkemizdeki RTUK ise kendi kulturumuze ait butun kufurleri sansürlerken FUCK kelimesi gecen hiç bir yabancı sanat eserine mudahale etmiyor,( edemiyor!!!) yani simdi hiçbirimiz FUCK ın kullanıs sekillerini, ya da yan anamlarını bilmiyormuyuz ???
Kabul edelim cok gerici dusunen bir yonetimimiz var!!! Yani pornografi ya da erotizm bunlar aslında birer sanat sınıfıdır ama bizim ülkemizde sadece ve sadece işporta tezgahtan ibaret
Anemi nin sarkısını tabi ki beğnmedim !!!
Kalitesiz basit bir muzik uzerine kufur ediliyor.
ama kufur edilsin!!!! muziktede sinemadada yeri gelince sporda bile!!! belki rtuk Parental ... LYRİCS stiker ı gibi bi uygulamayı akıl eder ve SANAT OZGURLUĞUNDEKİ GİZLİ KISITLAMALAR biraz olsun kalkmıs olur.
( ya aslında daha cook sey yazardım iyi sinirlendim şimdi ama ... )
:D
-
ben zaten küfüre destek vermiyorum..
arkadas bende hep beraber sokaklarda fuuck youu diye bağıralım demiyorum..benim demek istediğim küfürün çok alt syaslara kadar indini kabul edilmesi..ben küfüre karsıyım ama argo ya hayır diyemem.bi kere önce sunu anlıyalım argoyla kufur zıt seyler..argo senin benim konustuğum dil.yani kuralsız turkce..
bilader bencede küfre karsı cıkmak lazım..hayır herkes kufur biliyor ama kullanmanın da bi adabı var dimi..
bence önce düsünmemiz gerken küfrün yası değil,uyusturucu ve sigara nın yasıdır...
10 yasındaki cocun sigara içti ülkede barda böyle şarkı çalması
gayet normal!!