Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
su sıralar bornova ooze da cıkıyolar gecen yıl cuma geceleri istanbul balo stage'te de caldıklarını duydum.geniş ve cok sentez bi cografyada yasıyoruz farklı kulturlerin olması cok normal bu adamları sevende vardır nefret edende ben seviyorum ama herkese saygılar