Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • starfish666 • 6 Mart 2006 20:45 • #494946
    Anemi'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

    su sıralar bornova ooze da cıkıyolar gecen yıl cuma geceleri istanbul balo stage'te de caldıklarını duydum.geniş ve cok sentez bi cografyada yasıyoruz farklı kulturlerin olması cok normal bu adamları sevende vardır nefret edende ben seviyorum ama herkese saygılar
Bu konunun tüm mesajları