Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • niyeee • 6 Mart 2006 22:46 • #494947
    o tadı almak için gidip adamları ooze da kafanız guzelken kopmus bi ortamda dinleyin gayet eglenirsiniz ayrıca kufur-kızlar arası bi baglantı kurulmus barda kızlar erkeklerden fazla bagırıyodur bu sarkıyı soylerken
    kısmına kesinlikle katılıyorum arkadasın yorumunda bende anemiyi canlı izledim aynen dedigi gibi gripinden cok onlar ilgi gördü ama bu sadece bahsedilen sarkı yüzünden degil bence.evet sarkının içerigi cok da hos degil ama anlatılmak istenen konu bicok kişinin dert yandıgı bir konu bir de böyle sözlerle birlestirilince oldukca ilgi cekti.
Bu konunun tüm mesajları