ben bu küfüre ve argoya olan karşılığı anlamıyorum....tamam bende kufur iyi bişey demiyorum ama bu kadar da karsı olunmaz..bugun dilbilimciler bile argonun dilin %75ni olusturdugunu soluyolar..hem metallica,s.o.a.d,eminem,50 cent vb. gibi tarz ayrımı yapmadan cogumuzun dinledi gruplar sarkılarını cogunda agır kufurler kullanıyolar biz onları bagıra bagıra sölüyoruzama türk bi grup bole bi şarkı yapınca yerden yere vuruluyor..evet sarkı belki biraz ahlaksız ama bu butun argo kullanılan sarkılar için yapılıyor..lutfen argoya ve kufure destek verelim demiyorum ama bu kadarda karsı cıkılmaz..