Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • bigmac • 10 Mart 2006 18:16 • #495133
    ben zaten küfüre destek vermiyorum..

    arkadas bende hep beraber sokaklarda fuuck youu diye bağıralım demiyorum..benim demek istediğim küfürün çok alt syaslara kadar indini kabul edilmesi..ben küfüre karsıyım ama argo ya hayır diyemem.bi kere önce sunu anlıyalım argoyla kufur zıt seyler..argo senin benim konustuğum dil.yani kuralsız turkce..
    bilader bencede küfre karsı cıkmak lazım..hayır herkes kufur biliyor ama kullanmanın da bi adabı var dimi..

    bence önce düsünmemiz gerken küfrün yası değil,uyusturucu ve sigara nın yasıdır...

    10 yasındaki cocun sigara içti ülkede barda böyle şarkı çalması

    gayet normal!!
  • TheCanMeButThe • 10 Mart 2006 21:13 • #495140
    ben zaten küfüre destek vermiyorum..

    çocuk sigarayı bıraksa barda küfür edilmeyecekmi ?
    alaka ?
  • no_way • 16 Mart 2006 16:32 • #495432
    süper geyik!!!(:
  • angrY • 16 Mart 2006 17:27 • #495434
    Ne soundu güzel ne sözleri... Sırf içinde geçen küfür sayesinde popüler olmuş... Küfür olmasa kimse bi kere daha dinlemez... Bildiğiniz arabesk işte...
  • SpoiLd • 17 Mart 2006 11:43 • #495488
    angry katılıyorum sana
  • akuPUNKtur • 24 Ağustos 2006 15:43 • #511069
    mükkemmelmiş siee la!
  • gokcen • 25 Ağustos 2006 09:34 • #511166
    pornografi sanat sınıfı mı?:))))
    güldürme insanı
  • gokcen • 25 Ağustos 2006 09:38 • #511167
    valla duymadım şarkı hakkında yorum yapamayacağım ama barda eğlenirken biri bana doğru küfür ediyorken eğlenemem,eğlenen zihniyeti de anlayamam,anlamak da istemem...
  • lena avrıl • 25 Ağustos 2006 12:19 • #511170
    özellikle dinleyen kızlara şaşıyorum ben sevgililerinini o şekilde karşılarında küfretmelerinden ne derce zevk alırlardı
  • syarar • 25 Ağustos 2006 12:43 • #511180
    Zaten gusel falan olmuyor
    gusel neden dejenere olmamış anlayamadım