Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • bigmac • 10 Mart 2006 18:16 • #495133
    ben zaten küfüre destek vermiyorum..

    arkadas bende hep beraber sokaklarda fuuck youu diye bağıralım demiyorum..benim demek istediğim küfürün çok alt syaslara kadar indini kabul edilmesi..ben küfüre karsıyım ama argo ya hayır diyemem.bi kere önce sunu anlıyalım argoyla kufur zıt seyler..argo senin benim konustuğum dil.yani kuralsız turkce..
    bilader bencede küfre karsı cıkmak lazım..hayır herkes kufur biliyor ama kullanmanın da bi adabı var dimi..

    bence önce düsünmemiz gerken küfrün yası değil,uyusturucu ve sigara nın yasıdır...

    10 yasındaki cocun sigara içti ülkede barda böyle şarkı çalması

    gayet normal!!
Bu konunun tüm mesajları