Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • TheCanMeButThe • 9 Mart 2006 22:17 • #495087
    ama karşı çıklısa da zarar etmez
    Metallica iyiki yapmış de hade hep bir ağızdan
    fuck youuuu diye bağıralm diyen varmı ?
    küfür yaşı çok ama çok aşşağılara indi artık bu ülkede
    ben kendimden bilirim
    mesela size desemki ben küfür etmeyi askerde öğrendim...
    inanırmısınız ?
    askere gidene kadar küfür öğrenmemek de hayatımda hiç bir eksiklik yaratmadı
    ama şimdi öğrenmiş bulundum
    mesela bir aile ortamında ağzınızdan alışkanlık sonucu küfür kaçsa hoş olurmu ?
    alışmadık dötde don durmaz derler işin kaba tabiri budur.
    çocukların yanında sigara yakmayalım küfür etmeyelim
    bu gün tribünde bile küfür ile mücadele var
    ancak ülkemizde bir insanla ne kadar samimi olduğunu ifade etmek ona edebildiğin en ağır küfürlü şakalarla ölçülür
    öyle saza böyle mızrap derim bende,
    böyle ülkeye böyle şarkı

    haaaadi hayırlı traşlar
Bu konunun tüm mesajları