çok komik olmuş bence.şarkı başında kuyruk acısından bahsediyo ama alaycı bi hali var.saadettin teksoy havası var vokalde.şimdiye kadar müzik yapmak için ne kadar çaba harcamışlar bilmiyorum ama yeni tanıyanlar ve benim için kötü bi izlenim.komik duruma düşmüşler.ha sultana ha anemi fark yok yani.