Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anemin 'in MÜKEMMEL ŞARKISI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • TurkishMetal • 6 Mart 2006 00:44 • #494912
    çok komik olmuş bence.şarkı başında kuyruk acısından bahsediyo ama alaycı bi hali var.saadettin teksoy havası var vokalde.şimdiye kadar müzik yapmak için ne kadar çaba harcamışlar bilmiyorum ama yeni tanıyanlar ve benim için kötü bi izlenim.komik duruma düşmüşler.ha sultana ha anemi fark yok yani.
Bu konunun tüm mesajları