Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • düşyılmaz • 9 Mart 2006 17:50 • #495076
    arkadaş,bu yetenek dene şey en nihayetinde bir yerlerde bir madde gibi duran bir şey değil.
    işlenmesi, ilerletilmesi gerekir.
    ham dır. ham madde değildir ama, ham maddesi insan olan bir hamlıktır.

    böyle iki başlı bir yorum, bana kalırsa işin kendisini (mesela gitar çalmak diyelim)
    uzatır,aksatır,geciktirir.
    hevesin oldugu kadar her iş buşlaş gitsin, yetnek mi değil mi, bir zaman çıkar ortaya ;)
Bu konunun tüm mesajları