-
valla ben bi enstrüman çalmaya çalıştım ama ytenekmi yok yoksa azmı calıştım bilmiyorum beceremedim..bi enstrüman çalanlara sesleniyorum..yetenekmi,çalışma mı???????
-
arkadaş,bu yetenek dene şey en nihayetinde bir yerlerde bir madde gibi duran bir şey değil.
işlenmesi, ilerletilmesi gerekir.
ham dır. ham madde değildir ama, ham maddesi insan olan bir hamlıktır.
böyle iki başlı bir yorum, bana kalırsa işin kendisini (mesela gitar çalmak diyelim)
uzatır,aksatır,geciktirir.
hevesin oldugu kadar her iş buşlaş gitsin, yetnek mi değil mi, bir zaman çıkar ortaya ;)
-
iyi demişsin ;)
-
gerekli cevaplar verilmiş.. bize susmak düşer..
-
önemli olanazim,ne demişler bilirsin azimle ilgili :)
-
Yetenek , bir enstrümanda daha kolay ilerlemeni sağlamaktan başka bi işe yaramaz.Çalışmazsan ilerleyemezsin.
-
kardeşime katılıyorum. yeteneği olamyıp sadece ezberden çalışmayla gitarda malmsteenin bütün şarkılarını attırabilen adamlar tanıyorum.
-
hah aiştemesele bu ;)
iyi çamlak var
güzel çalmak var
ayrı şeyler, vallla.
malmsteen güzel çalıyor
malmsteeni döktüren adam iyi çalıyor
-
biraz yetenek , birazda çaba oldu bittii ..:)
-
Malmsteenin şarkılarını çok çalışıp çalabilirsin,yeteneğin varsa daha hızlı öğrenirsin durumun iyiyse en iyi hocadan ders alırsın ama en önemlisi galiba istemek,zaten istemek,gerçekten isteyince oluyo...