Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • bigmac • 9 Mart 2006 17:02 • #495074
    valla ben bi enstrüman çalmaya çalıştım ama ytenekmi yok yoksa azmı calıştım bilmiyorum beceremedim..bi enstrüman çalanlara sesleniyorum..yetenekmi,çalışma mı???????
  • düşyılmaz • 9 Mart 2006 17:50 • #495076
    arkadaş,bu yetenek dene şey en nihayetinde bir yerlerde bir madde gibi duran bir şey değil.
    işlenmesi, ilerletilmesi gerekir.
    ham dır. ham madde değildir ama, ham maddesi insan olan bir hamlıktır.

    böyle iki başlı bir yorum, bana kalırsa işin kendisini (mesela gitar çalmak diyelim)
    uzatır,aksatır,geciktirir.
    hevesin oldugu kadar her iş buşlaş gitsin, yetnek mi değil mi, bir zaman çıkar ortaya ;)
  • TheCanMeButThe • 9 Mart 2006 22:06 • #495086
    iyi demişsin ;)
  • bigbooots • 9 Mart 2006 22:20 • #495088
    gerekli cevaplar verilmiş.. bize susmak düşer..
  • ibanetze • 10 Mart 2006 12:51 • #495112
    önemli olanazim,ne demişler bilirsin azimle ilgili :)
  • Noryth Aquanum • 10 Mart 2006 18:40 • #495134
    Yetenek , bir enstrümanda daha kolay ilerlemeni sağlamaktan başka bi işe yaramaz.Çalışmazsan ilerleyemezsin.
  • realmaster • 10 Mart 2006 18:47 • #495135
    kardeşime katılıyorum. yeteneği olamyıp sadece ezberden çalışmayla gitarda malmsteenin bütün şarkılarını attırabilen adamlar tanıyorum.
  • düşyılmaz • 11 Mart 2006 23:01 • #495189
    hah aiştemesele bu ;)

    iyi çamlak var
    güzel çalmak var



    ayrı şeyler, vallla.

    malmsteen güzel çalıyor

    malmsteeni döktüren adam iyi çalıyor
  • enigmaticc • 12 Mart 2006 00:10 • #495194
    biraz yetenek , birazda çaba oldu bittii ..:)
  • ibanetze • 12 Mart 2006 11:51 • #495208
    Malmsteenin şarkılarını çok çalışıp çalabilirsin,yeteneğin varsa daha hızlı öğrenirsin durumun iyiyse en iyi hocadan ders alırsın ama en önemlisi galiba istemek,zaten istemek,gerçekten isteyince oluyo...