Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • violoncellist • 15 Mart 2006 09:25 • #495364
    yetenek + çok çalışmak + çaba + sabır + hissetmek + incelikleri ve ayrıntıları irdelemek = müzisyen :)
  • hunturk • 15 Mart 2006 15:04 • #495372
    bu iş 2 boyutlu

    malmsteen ona sorulan sen dünyanın en iyisimisin senden iyisi varmı sorsuna verdiği cevep "günde 8 saat gitar çalışırım 9 saat çalışan benden iyidir" demiştir.bu birinci boyutu

    ikincisi ise adını hatırlamıyorum ama büyük bi metal grubunun davulcusunun kazada kalu kopuyor. ama sonra olan şu tek koluna göre bir davul yapılıyor ve çok başarılı 3-4 albüm çıkarıyorlar. tabi 3 parmağı kopan 2 parmakla zamanın en sağlam rifflerini yazan led zepplin gitaristini unutmamak lazım. yanlış hatırlamıyorsam bu kazadan sonra 6 albüm daha yaptılar ve sayısız başarı kazandılar bu da ikinci boyutu olayın

    bu iş sevgiyle yapılır anneni babanı karını sevdiğin kadar bu işi çok seviceksin. ama sevmek yetmez toprağa atılan tohumun büyümesi için çaba gerekir.
  • Fuckoffsystem • 15 Mart 2006 15:32 • #495374
    Sen Ve Sen

    Kolay olan çabuk pes edip bırakmak.Zorluk enstrümandan enstrumana değil adamdan adama değişir.Sen kolay bir şey yapıp bırakmışsın.Hani derler ya hep klışeleşmiştir bu laf 'azimin elinden hiçbir şey kurtulamaz' bu insanoğlu için doğrudur.Ben gitar çalıyorum iyide ilerliyorum çünkü ne istediğimide biliyorum hani.Ben solo gitarist olmak istiyorum.Ya onu istemiyorsun ya da yanlış zamanda yanlış şeyi deniyorsun zaman aşımı lazım...
    Başarırsın.Ne istediğini belirle.Herkes çalıyor dye davul,gitar değilde senin olanı çal. Bu kadar.İnanmak başarmanın 3/2sidir :)
  • Mahart • 15 Mart 2006 16:01 • #495377
    O senin yeteneksizliğin!!!

    Kızma ama o senin biraz yeteneksizliğinden.Arkadaş çok iyimser yazmış. Sende biter iş sende yetenek yoksa o iş orda o an tükenir. Başka şeyler uğraş örneğin kağıt filan katla...:(
  • kilisli • 15 Mart 2006 16:16 • #495378
    No Yetenek Yes Azim

    Valla yetenek olmadan cok calisarak bi enstrumanla takilabilirsin.Onune koyulan tablari hemen okuyup calabilirsin.Ama bunun icin baya kasmalısın tabi.4 - 5 yil a anca oturuyo eller gunde 5 saat filan kasarsan.Ama yetenek olursa is degisir.Bilmiyorum ben kendimi yeteneksiz goruyorum acikcasi.5 yil once akustik gitarla basladim,2 yıl akustik takildiktan sonra electroya gectim baya kastim.Istedigim seyi calabiliyorum,bu da yeterli.Thrash parcalarinin sololari kasiyor birtek,ritimler kolay.Malmsteen olmak gibi bi hedefimde yok.Hetfield yeter bize :)..
  • lotrkhan • 14 Nisan 2006 16:40 • #496888
    bence enstruman calmak ıcın calışmak yeterli ama iyi çalmak için sadece çalışmak yetmez yetenek kesin gerekir
  • karabasann88 • 14 Nisan 2006 16:59 • #496890
    tabii ki çalışma yetenekte önemli ama ikinci sırada geliyo biraz hırs yaparsan gerisi gelir zaman harcayıp çalışınca istediğini yaparsın korkma gerçi bende gitar çalıyorum ama okadar ilerletemedim zamanım pek olmadığı için
  • mental patient • 28 Nisan 2006 22:09 • #497787
    yeteneğin varsa çok çalışmana gerek yoktur bence zaten birkaç denemeden sonra olayı kavrarsın ama yeteniğin yoksa allah kolaylık versin demekten başka bişey diemicem :)
  • davulist 35 • 28 Nisan 2006 22:27 • #497789
    bigmac bence eger akli dengende bi sorun yoksa veya engelli degilsen bence yetenek kelimesi hikaye.her bilinçli insan yeteneklidir...
    yetenek sadece ögrenme zamanını kısaltır o kadar.senden daha zeki bi çocuk anlatılan konuları birkerede kavrarken sen anlatıldıktan sonra üstüne evde tekrar yaparsan anca kavrayabiliyosun....bunun gibi bişe işte,bu örnekti alınma.
    eger inanırsan,güvenirsen kendine ve en önemlisi çalışırsan 3 ya da 5 sene farketmez mutlaka birgün istedigin gibi olur.
  • manyak • 28 Nisan 2006 23:41 • #497793
    arkadaşlar,elinizde bi odun yokken,onu nasıl yontabilirsiniz ?

    bu sorumu cevaplayın önce :) ..zira olmayan bişeyi yontmak saçma gelmiyor mu ?..çalışılabilinir aslında..ama bunun bi mertebesi olması lazım..yetenekli insanla yeteneksiz insanın ayrıldığı..