-
yetenek + çok çalışmak + çaba + sabır + hissetmek + incelikleri ve ayrıntıları irdelemek = müzisyen :)
-
bu iş 2 boyutlu
malmsteen ona sorulan sen dünyanın en iyisimisin senden iyisi varmı sorsuna verdiği cevep "günde 8 saat gitar çalışırım 9 saat çalışan benden iyidir" demiştir.bu birinci boyutu
ikincisi ise adını hatırlamıyorum ama büyük bi metal grubunun davulcusunun kazada kalu kopuyor. ama sonra olan şu tek koluna göre bir davul yapılıyor ve çok başarılı 3-4 albüm çıkarıyorlar. tabi 3 parmağı kopan 2 parmakla zamanın en sağlam rifflerini yazan led zepplin gitaristini unutmamak lazım. yanlış hatırlamıyorsam bu kazadan sonra 6 albüm daha yaptılar ve sayısız başarı kazandılar bu da ikinci boyutu olayın
bu iş sevgiyle yapılır anneni babanı karını sevdiğin kadar bu işi çok seviceksin. ama sevmek yetmez toprağa atılan tohumun büyümesi için çaba gerekir.
-
Sen Ve Sen
Kolay olan çabuk pes edip bırakmak.Zorluk enstrümandan enstrumana değil adamdan adama değişir.Sen kolay bir şey yapıp bırakmışsın.Hani derler ya hep klışeleşmiştir bu laf 'azimin elinden hiçbir şey kurtulamaz' bu insanoğlu için doğrudur.Ben gitar çalıyorum iyide ilerliyorum çünkü ne istediğimide biliyorum hani.Ben solo gitarist olmak istiyorum.Ya onu istemiyorsun ya da yanlış zamanda yanlış şeyi deniyorsun zaman aşımı lazım...
Başarırsın.Ne istediğini belirle.Herkes çalıyor dye davul,gitar değilde senin olanı çal. Bu kadar.İnanmak başarmanın 3/2sidir :)
-
O senin yeteneksizliğin!!!
Kızma ama o senin biraz yeteneksizliğinden.Arkadaş çok iyimser yazmış. Sende biter iş sende yetenek yoksa o iş orda o an tükenir. Başka şeyler uğraş örneğin kağıt filan katla...:(
-
No Yetenek Yes Azim
Valla yetenek olmadan cok calisarak bi enstrumanla takilabilirsin.Onune koyulan tablari hemen okuyup calabilirsin.Ama bunun icin baya kasmalısın tabi.4 - 5 yil a anca oturuyo eller gunde 5 saat filan kasarsan.Ama yetenek olursa is degisir.Bilmiyorum ben kendimi yeteneksiz goruyorum acikcasi.5 yil once akustik gitarla basladim,2 yıl akustik takildiktan sonra electroya gectim baya kastim.Istedigim seyi calabiliyorum,bu da yeterli.Thrash parcalarinin sololari kasiyor birtek,ritimler kolay.Malmsteen olmak gibi bi hedefimde yok.Hetfield yeter bize :)..
-
bence enstruman calmak ıcın calışmak yeterli ama iyi çalmak için sadece çalışmak yetmez yetenek kesin gerekir
-
tabii ki çalışma yetenekte önemli ama ikinci sırada geliyo biraz hırs yaparsan gerisi gelir zaman harcayıp çalışınca istediğini yaparsın korkma gerçi bende gitar çalıyorum ama okadar ilerletemedim zamanım pek olmadığı için
-
yeteneğin varsa çok çalışmana gerek yoktur bence zaten birkaç denemeden sonra olayı kavrarsın ama yeteniğin yoksa allah kolaylık versin demekten başka bişey diemicem :)
-
bigmac bence eger akli dengende bi sorun yoksa veya engelli degilsen bence yetenek kelimesi hikaye.her bilinçli insan yeteneklidir...
yetenek sadece ögrenme zamanını kısaltır o kadar.senden daha zeki bi çocuk anlatılan konuları birkerede kavrarken sen anlatıldıktan sonra üstüne evde tekrar yaparsan anca kavrayabiliyosun....bunun gibi bişe işte,bu örnekti alınma.
eger inanırsan,güvenirsen kendine ve en önemlisi çalışırsan 3 ya da 5 sene farketmez mutlaka birgün istedigin gibi olur.
-
arkadaşlar,elinizde bi odun yokken,onu nasıl yontabilirsiniz ?
bu sorumu cevaplayın önce :) ..zira olmayan bişeyi yontmak saçma gelmiyor mu ?..çalışılabilinir aslında..ama bunun bi mertebesi olması lazım..yetenekli insanla yeteneksiz insanın ayrıldığı..