Valla yetenek olmadan cok calisarak bi enstrumanla takilabilirsin.Onune koyulan tablari hemen okuyup calabilirsin.Ama bunun icin baya kasmalısın tabi.4 - 5 yil a anca oturuyo eller gunde 5 saat filan kasarsan.Ama yetenek olursa is degisir.Bilmiyorum ben kendimi yeteneksiz goruyorum acikcasi.5 yil once akustik gitarla basladim,2 yıl akustik takildiktan sonra electroya gectim baya kastim.Istedigim seyi calabiliyorum,bu da yeterli.Thrash parcalarinin sololari kasiyor birtek,ritimler kolay.Malmsteen olmak gibi bi hedefimde yok.Hetfield yeter bize :)..