Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • hunturk • 15 Mart 2006 15:04 • #495372
    bu iş 2 boyutlu

    malmsteen ona sorulan sen dünyanın en iyisimisin senden iyisi varmı sorsuna verdiği cevep "günde 8 saat gitar çalışırım 9 saat çalışan benden iyidir" demiştir.bu birinci boyutu

    ikincisi ise adını hatırlamıyorum ama büyük bi metal grubunun davulcusunun kazada kalu kopuyor. ama sonra olan şu tek koluna göre bir davul yapılıyor ve çok başarılı 3-4 albüm çıkarıyorlar. tabi 3 parmağı kopan 2 parmakla zamanın en sağlam rifflerini yazan led zepplin gitaristini unutmamak lazım. yanlış hatırlamıyorsam bu kazadan sonra 6 albüm daha yaptılar ve sayısız başarı kazandılar bu da ikinci boyutu olayın

    bu iş sevgiyle yapılır anneni babanı karını sevdiğin kadar bu işi çok seviceksin. ama sevmek yetmez toprağa atılan tohumun büyümesi için çaba gerekir.
Bu konunun tüm mesajları