bigmac bence eger akli dengende bi sorun yoksa veya engelli degilsen bence yetenek kelimesi hikaye.her bilinçli insan yeteneklidir...
yetenek sadece ögrenme zamanını kısaltır o kadar.senden daha zeki bi çocuk anlatılan konuları birkerede kavrarken sen anlatıldıktan sonra üstüne evde tekrar yaparsan anca kavrayabiliyosun....bunun gibi bişe işte,bu örnekti alınma.
eger inanırsan,güvenirsen kendine ve en önemlisi çalışırsan 3 ya da 5 sene farketmez mutlaka birgün istedigin gibi olur.