Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • davulist 35 • 28 Nisan 2006 22:27 • #497789
    bigmac bence eger akli dengende bi sorun yoksa veya engelli degilsen bence yetenek kelimesi hikaye.her bilinçli insan yeteneklidir...
    yetenek sadece ögrenme zamanını kısaltır o kadar.senden daha zeki bi çocuk anlatılan konuları birkerede kavrarken sen anlatıldıktan sonra üstüne evde tekrar yaparsan anca kavrayabiliyosun....bunun gibi bişe işte,bu örnekti alınma.
    eger inanırsan,güvenirsen kendine ve en önemlisi çalışırsan 3 ya da 5 sene farketmez mutlaka birgün istedigin gibi olur.
Bu konunun tüm mesajları