arkadaşlar,elinizde bi odun yokken,onu nasıl yontabilirsiniz ?
bu sorumu cevaplayın önce :) ..zira olmayan bişeyi yontmak saçma gelmiyor mu ?..çalışılabilinir aslında..ama bunun bi mertebesi olması lazım..yetenekli insanla yeteneksiz insanın ayrıldığı..