Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bi enstrüman çalmak için yetenek mi gerekir,çok çalışmak mı??

  • Fuckoffsystem • 15 Mart 2006 15:32 • #495374
    Sen Ve Sen

    Kolay olan çabuk pes edip bırakmak.Zorluk enstrümandan enstrumana değil adamdan adama değişir.Sen kolay bir şey yapıp bırakmışsın.Hani derler ya hep klışeleşmiştir bu laf 'azimin elinden hiçbir şey kurtulamaz' bu insanoğlu için doğrudur.Ben gitar çalıyorum iyide ilerliyorum çünkü ne istediğimide biliyorum hani.Ben solo gitarist olmak istiyorum.Ya onu istemiyorsun ya da yanlış zamanda yanlış şeyi deniyorsun zaman aşımı lazım...
    Başarırsın.Ne istediğini belirle.Herkes çalıyor dye davul,gitar değilde senin olanı çal. Bu kadar.İnanmak başarmanın 3/2sidir :)
Bu konunun tüm mesajları