Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • Holy_Bastard • 11 Mart 2006 14:33 • #495168
    Placebo'da ki her hangi birinin yerinde olmak istemezdim bir erkek olarak :D

    Sanırım Orphaned Land'in solo gitaristi olmak isterdim ben :)
Bu konunun tüm mesajları