Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • Findecano • 10 Mart 2006 20:40 • #495137
    Ben Scorpions'da solo gitar çalmak isterdim.Ya siz?
  • da hui • 10 Mart 2006 21:04 • #495139
    Kendi grubumu kurup davul çalmak isterim tabii ki
  • begum • 11 Mart 2006 01:37 • #495148
    BAXTERIN VOKALİ OLMAK İSTERDİM
  • dilek • 11 Mart 2006 01:44 • #495150
    hoş 5 in vokali ya da kemancısı ya da bateristi olmak isterdim :)
  • DannyCarey • 11 Mart 2006 01:51 • #495151
    TOOL'un içinde olmak isterdim , ne çalıcagım farketmez. Maynard'ın köpeği olayım yine de TOOL'da olayım..
  • röyksopp • 11 Mart 2006 12:49 • #495163
    placebo da bas çalmak isterdim:P
    gerçi o heriflerin yerini tutacak bir insan daha tanımıyorum dünyada ama...
  • Holy_Bastard • 11 Mart 2006 14:33 • #495168
    Placebo'da ki her hangi birinin yerinde olmak istemezdim bir erkek olarak :D

    Sanırım Orphaned Land'in solo gitaristi olmak isterdim ben :)
  • rkn_şebofan_14 • 12 Mart 2006 15:14 • #495226
    ya ben sahsen mor ve otesı , sebo o da olmazsa en kotu ıhtımal olarak aylın aslımda bascı olmak isterdım ama ne yazıkkı bu sadece bı hayal ühühühüüüh :(
  • Holy_Bastard • 12 Mart 2006 16:24 • #495242
    Hayallerini gerçek yapmak her zaman senin elindedir ama ;) Bak yaşında genç ,al eline enstrümanı şimdiden , çalmaya başla :) İlerde aslanlar gibi çalarsın:)
  • nazmiyyeaah • 12 Mart 2006 18:36 • #495246
    apocalyptica'ya 4. olmak isterdim ben. ya da sesi de bir enstruman kabul ediyosak pink floyd back vokali o da olmadı sesimin eğitimli haliyle bi kuzey senfonik rock grubunda (mesela epica) şarkı çığırmak isterdim.