-
Ben Scorpions'da solo gitar çalmak isterdim.Ya siz?
-
Kendi grubumu kurup davul çalmak isterim tabii ki
-
BAXTERIN VOKALİ OLMAK İSTERDİM
-
hoş 5 in vokali ya da kemancısı ya da bateristi olmak isterdim :)
-
TOOL'un içinde olmak isterdim , ne çalıcagım farketmez. Maynard'ın köpeği olayım yine de TOOL'da olayım..
-
placebo da bas çalmak isterdim:P
gerçi o heriflerin yerini tutacak bir insan daha tanımıyorum dünyada ama...
-
Placebo'da ki her hangi birinin yerinde olmak istemezdim bir erkek olarak :D
Sanırım Orphaned Land'in solo gitaristi olmak isterdim ben :)
-
ya ben sahsen mor ve otesı , sebo o da olmazsa en kotu ıhtımal olarak aylın aslımda bascı olmak isterdım ama ne yazıkkı bu sadece bı hayal ühühühüüüh :(
-
Hayallerini gerçek yapmak her zaman senin elindedir ama ;) Bak yaşında genç ,al eline enstrümanı şimdiden , çalmaya başla :) İlerde aslanlar gibi çalarsın:)
-
apocalyptica'ya 4. olmak isterdim ben. ya da sesi de bir enstruman kabul ediyosak pink floyd back vokali o da olmadı sesimin eğitimli haliyle bi kuzey senfonik rock grubunda (mesela epica) şarkı çığırmak isterdim.