Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • nazmiyyeaah • 12 Mart 2006 18:36 • #495246
    apocalyptica'ya 4. olmak isterdim ben. ya da sesi de bir enstruman kabul ediyosak pink floyd back vokali o da olmadı sesimin eğitimli haliyle bi kuzey senfonik rock grubunda (mesela epica) şarkı çığırmak isterdim.
Bu konunun tüm mesajları