Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hangi grupta hangi enstrümanı çalmak isterdiniz?

  • rkn_şebofan_14 • 12 Mart 2006 15:14 • #495226
    ya ben sahsen mor ve otesı , sebo o da olmazsa en kotu ıhtımal olarak aylın aslımda bascı olmak isterdım ama ne yazıkkı bu sadece bı hayal ühühühüüüh :(
Bu konunun tüm mesajları