Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke da bu sene bunlar şunlar olsa ne süper olur

  • Yargıç • 13 Mart 2006 00:24 • #495266
    evet arkadaşlar rock'n coke da bu sene kimleri görmek istiyorsunuz ? geçen sene her ne kadar yağmur yağsada The cure dinlerken kim hissetmiştirki yağmuru o sağanak yağışda kim korn sahnedeyken üşümeyi ıslanmayı düşünmüştürki ya şebo apocalyptica skin ne performanslardı be e artık en kalitelisine alıştık dimi valla ben bu sene cold ya da coldplayı kesin istiyorum muse demeden geçemiyecem smashing , evenascence ve yine cureeee diyeceğim isterseniz live8 çağıralım diceksiniz :D neyse turk gruplardan

    Vagaaaaaaaa , Grizuuuuuuuuuuuu , yine tekrar şeboooooo

    inş. fazla olmamışımdır

    NOT: arkadaşlar buraya tartışmak için başlık açmıyorum lütfen buraya gelip amerika köpeği olmuş rock'n coke yok barışa rock varken bu ne oluyor savaş karşıtı bilmemne tartışma yaratmayın eğer muzik bağmında yazıcak bişiyiniz varsa yazın yoksa uzayın
Bu konunun tüm mesajları