evet arkadaşlar rock'n coke da bu sene kimleri görmek istiyorsunuz ? geçen sene her ne kadar yağmur yağsada The cure dinlerken kim hissetmiştirki yağmuru o sağanak yağışda kim korn sahnedeyken üşümeyi ıslanmayı düşünmüştürki ya şebo apocalyptica skin ne performanslardı be e artık en kalitelisine alıştık dimi valla ben bu sene cold ya da coldplayı kesin istiyorum muse demeden geçemiyecem smashing , evenascence ve yine cureeee diyeceğim isterseniz live8 çağıralım diceksiniz :D neyse turk gruplardan
Vagaaaaaaaa , Grizuuuuuuuuuuuu , yine tekrar şeboooooo
inş. fazla olmamışımdır
NOT: arkadaşlar buraya tartışmak için başlık açmıyorum lütfen buraya gelip amerika köpeği olmuş rock'n coke yok barışa rock varken bu ne oluyor savaş karşıtı bilmemne tartışma yaratmayın eğer muzik bağmında yazıcak bişiyiniz varsa yazın yoksa uzayın