-
evet arkadaşlar rock'n coke da bu sene kimleri görmek istiyorsunuz ? geçen sene her ne kadar yağmur yağsada The cure dinlerken kim hissetmiştirki yağmuru o sağanak yağışda kim korn sahnedeyken üşümeyi ıslanmayı düşünmüştürki ya şebo apocalyptica skin ne performanslardı be e artık en kalitelisine alıştık dimi valla ben bu sene cold ya da coldplayı kesin istiyorum muse demeden geçemiyecem smashing , evenascence ve yine cureeee diyeceğim isterseniz live8 çağıralım diceksiniz :D neyse turk gruplardan
Vagaaaaaaaa , Grizuuuuuuuuuuuu , yine tekrar şeboooooo
inş. fazla olmamışımdır
NOT: arkadaşlar buraya tartışmak için başlık açmıyorum lütfen buraya gelip amerika köpeği olmuş rock'n coke yok barışa rock varken bu ne oluyor savaş karşıtı bilmemne tartışma yaratmayın eğer muzik bağmında yazıcak bişiyiniz varsa yazın yoksa uzayın
-
bush saddamla gelsin coca cola içip kitle imha silahı arayalım
-
Valla ben bu sene rock n coke'ta rahatça sılçabileceğimiz tuvaletler olsun istiyorum (Çok ciddiyim, şaka yapmıyorum). Geçen sefer tuvaletler tam anlamıyla rezaletti. Resmen 2 gün boyunca sıçmadık, bi de hoplayıp zıpladık bütün gün. Nasıl dayandık bilmiyorum valla. kart saçmalığı olmasa ya da biz bu kartlerı önceden alabilsek, kuyruklarda saatlerce beklemesek (gerçi ben beklemedim, yağmur yağdıktan sonra millet dağıldı, ben de 5 dakkada aldım kartımı =) iyi olur. Ulaşım da çok kötüydü, otobüsler tıka basa doluydu. Biliyorum, bunlar müzikle değil organizasyonla lgili. Ama buraya organizasyonla ilgili bişeyler yazmak daha iyi olur gibi geldi bana çünkü amaç hangi grup gelsin, hangisi gelmesin onu tartışmak ise hatırlatayım: rock n coke'dan başka festivaller de var, bi grubu izlemek için rock n coke a gelmesi şart değil. Tabi oraya aslında hangi grup gelirse gelsin sadece ortam olsun diye giden bi kitle de var, o ayrı konu....
-
ben o ortam olsun diyen kitleye katılacağım bu sene
her ne kadar bilmem kimde gelse
gelenlere özentide deseler
.......................taşıyabilen insanlarla olacağım bu sene
pardon isteklerimizi yazmamızı istemişsin
benim isteğim budur
ayrıca sen tuvalet rezaleti görmemişsin
ah ulan ah neyse
noktalı yerleri sildim şimdi her içimden geçeni yazsam burası polemikten geçilmez
sttret değmez
-
tuvalet rezelatinde bende sizle aynı kanıdayım aslında ilk kamp günü biraz iyiydi yani konse başlamadan onceki gece :D sonra film koptu zaten içine sığmak zate imkansız birde mesajımın sonuna o kadar muzikden başka bişe yazmayalım diye rica ettim yine iğneleyici sozler yine iğleyici sozler neyse siz bilirsiniz birde ortam yapmak ne demek normalde bi ortamınız yokmu ? yeni ortamlarmı arıyorsunuz oradea zaten herkez yakın dostlarıyla gelmiş oluyor hangi ortamı yapıcaksınız ?
-
dostum konu dışına çıkmamaya özen gösterdim
ortam : zaten iki kere katılıp bir daha katılmayacağım organizasyona biz ortamımızla gittik
yani garajcak orda eğlendik
Allah tan garajca orda idik
neyse konuyu iyice paçozlamadan ben uzayım
sebebi merak edersen özelden sana yazarım
-
yok dostum senle ilgili değildi yazdıklarım punk_and_hakay nickli arkadaşlaydı yok bush yok bilmemne yazmış gene o kadarda rica ettim mesajda biz organizasyonun muzik kısmıyla ilgiliyiz
-
placebo var mı öyle bişe duydum da ben hüaaaaaa züpper olr var ya ..
-
oyle bi geyik dönüyor ama bakıcaz inş.
-
Rock'n Coke bundan sonra hiç yapılmasa çok iyi olur.Onun yerine ROCK THE NATIONS,ROCK REPUBLIC gibi festivallerin devamı olsa daha iyi bence....