Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke da bu sene bunlar şunlar olsa ne süper olur

  • TheCanMeButThe • 13 Mart 2006 20:58 • #495296
    ben o ortam olsun diyen kitleye katılacağım bu sene
    her ne kadar bilmem kimde gelse
    gelenlere özentide deseler
    .......................taşıyabilen insanlarla olacağım bu sene


    pardon isteklerimizi yazmamızı istemişsin
    benim isteğim budur
    ayrıca sen tuvalet rezaleti görmemişsin
    ah ulan ah neyse

    noktalı yerleri sildim şimdi her içimden geçeni yazsam burası polemikten geçilmez
    sttret değmez
Bu konunun tüm mesajları