ben o ortam olsun diyen kitleye katılacağım bu sene
her ne kadar bilmem kimde gelse
gelenlere özentide deseler
.......................taşıyabilen insanlarla olacağım bu sene
pardon isteklerimizi yazmamızı istemişsin
benim isteğim budur
ayrıca sen tuvalet rezaleti görmemişsin
ah ulan ah neyse
noktalı yerleri sildim şimdi her içimden geçeni yazsam burası polemikten geçilmez
sttret değmez